2012-12-25 @ 20:01:00 / Totte & Sham ♥

Dagens!(juldagen)

Dagen började med att vi åkte ut till stallet,i njurunda. Fanny red ut Sham,barbacka,han var super duktig,vår lilla älskling♥. Dom red kanske i ungefär 20-30 minuter. Han hade varit superdutkig som vanligt.I alla gångarter,skritt,trav och galopp. 
 
Totte har flyttat till ett nytt stall idag. Det stallet vi har stått i var super bra,vi trivdes super. Men vi flyttar för att Totte ska få mer möjlighet att träna,vi rider ju där på ridskola då kan man ta dit han varje torsdag osv. Men då tänker ni nog,vad händer med shamis då?. 
 
Jo,Sham ska vi fortsätta att rida någon gång i veckan,så ofta vi kan, han släpper man inte vår lilla älskling♥ . Men när Totte kom till sitt nya stall ställde vi in han i sin nya box också fick han kolla runt lite och så. Såatt han inte kände sig vilsen.
 
Sedan när han hade fått hö och stått och myst i någon timme så tog vi in han på gången och borstade och fixade. Sedan så red jag(Filippa). Jag red tillsammans med två 10 åriga tjejer,Linn och Thea. Vi red i ungefär en och en halv timme. Vart längre än jag trodde.
 
Men det var jätte mysigt vi red i alla gångarter. också red vi i jupsnön och bara myste på. 
 
Tänk att just vi har dom BÄSTA pnnysarna ♥♥♥Totte and Sham ♥♥♥
 
 
Älskar er världens bästa ponnysar. Ni är såå bäst så att det inte går att beskriva med ord.
 
 


Postat av: Isabelle

Var gärna med i vinterbilden på min blogg! :) Hoppas Totte får det bra i nya stallet :)<3

2012-12-25 @ 20:34:11 / http://ponnyflash.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: