2012-12-30 @ 17:28:32 / Fanny & Filippa

Dagens och gårdagens!

Gårdagens :
 
Igår red jag (Filippa) Totte och Fanny red Shanti också red vi med Filippa R (Hon red sin mammas storhäst Morris). Vi red ut i djupsnön. Och jag åkte av ,hahha :) när vi red över djupsnön.. Det var ganska hög snö också skulle vi trava också hoppade dom typ över snön och då gled d jag av. Mamma hade bara lagt på en sån där mjuk skön "sittpad" på sadeln men inte satt fast den, så den bara gled ;)) men man landade mjukt iaf ;) Konstigt nog första gången jag ramlar av på Tottisen. (Men man ska ju ramla av 100 gånger säjs det ju) . Men efter det fortsatte vi passet. Och då var dom alla super duktiga♥. Vi galopperade travade och skrittade. Också mockade vi åt både Shanti och Totte och fyllde vatten,hö och allt sånt :).
 
Dagens :
 
Då var jag (Filippa) kvar i stallet och fixade allt. Mamma skjusade Fanny till ettt annat stall (Till Mirå) . också red Fanny han. Tottisen fick vila idag.Bara stå i hagen och tare lungt♥. Nu får Fanny skriva lite om dagens :
 
Jag och Verinicka på henes häst Silver red en uteritt,i både skritt,trav & galopp. super kul! Båda hästarna var pigga&glada. Det känndes super kul,och var super kul...haha :D Men sen vet jag inte så mkt mer jag behöver berätta så hejdå :)
 
 


Postat av: Elin

Vilka fina bilder!:D

2012-12-30 @ 17:53:22 / http://slowmotionphoto.blogg.se
Postat av: Noomie Sundell

Tack så mycket! Ni har också en väldigt fin blogg, och fina ponnysar!((:

2012-12-30 @ 20:06:59 / http://lexx.blogg.se
Postat av: Julia

Har frågestund på min och det är så att man ska fråga så många frågor som man vill och den som frågar mest får en länkning och sen skriver jag vad jag tycker om just den bloggen!
Så va gärna med:)

2012-12-30 @ 22:06:31 / http://chamilove.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: