2012-02-19 @ 17:25:56 / Totte & Sham ♥

Dagens!

Hej...

Idag var vi hos bästa Totte & Sham. Anna,hon som ska ta hand om Totte och rida han när vi är borta eller gör något annat,hon red Totte lite idag! Jag började rida Sham och Filippa började rida Totte,sen efter Filippa hade ridit Totte ett tag red Anna Totte. Han var  jätte duktig :)

Sen red jag Totte och Filippa red Sham,sen red Anna honom hem till stallet ♥ Det var ju hur fint väder som helst.
Båda var i allafall jätte duktig ;)

Sen åkte vi mamma och Anna på equin,det var ju 50 % rabbat. Så vi handlade en vit mountain horse flecce till mig och en vit mountin horse jacka till Filippa,banan godis till Totte och tillsist ett par vita tävlings vantar,hönät.

Här kommer det lite bilder från stallet :)

//Fanny & Filippa ♥



Sööta Totte,dock inte så bra bilder :(



Jag och sööta Sham ♥




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: