2012-11-03 @ 14:08:42 / Gästbloggning!

Gästbloggning av Emma

Hej! 
Jag heter Emma och är hela 13 vintrar gammal . hehe.. gammal jag börjar bli xD
Jag bloggar på http://powerponnytjejerna.blogg.se/ (Hoppas ni läser)
Med min kompis anjelica som har en ponny vid namn "Pärla"
Snart ska jag också få en egen ponny :)
På sön åker jag och tittar på stallplats .. tror det heter solby gård :)
Anjelica och jag startade bloggen för inte så länge sen och vi har redan fått in ungefär 5 kommentarer helt otroligt xD xD
Statestiken är väll inte det bäästa .. men det ska vi förbättra rejält .
Är ju inte så där värst bra på att gästblogga men ehh...
Ni har ju fått ett litet inlägg iaf av mig hejdå!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: