2012-11-10 @ 19:41:08 / Tävling

Tävlingen idag LC!

Sham och Fanny:
 
När vi hade varit där och gått banan,tog vi ut Sham från transporten.Sen fick Fanny hoppa upp och börja rida på framridningen,i skritt,trav/galopp,sedan började hon hoppa lite,sham var jätte duktig,dom var första start på hela tävlingen.
 
Sen ropade dom in Fanny och Sham in på banan, då var det bara att börja,Sham hoppade jättefint :) Han vart dubbelnolla,dom var jätte duktiga verkligen, men det är ju svårt för Sham eftersom han möter STORA ponnys, han var enda A ponnyn....
 
Men dom kom felfria,jätteduktigt av dom. Fanny och Sham kom 8 av tio. Det var 60 cm,alltså LC.
 
 
 
Jag och Totte (Filippa) 
 
Det var då 80 cm för mig och Totten,han kändes jätte bra på framridningen,hoppade allt som en ängel,sen när jag hade ridit klart i alla gångarter och hoppat fram då fick jag gå in på banan,jag började han kändes jätte bra,sen på andra hindret kom han fel och då stannade han....
 
Totte är en sån som stannar när han känner att han inte kommer rätt på hindret,han är smart ♥ Men sen hoppade han hela banan jätte bra,bara flög över alla hinder,det var INTE många i min klass som kom felfria ,kanske fyra styken också var det 18 stycken med. 
 
Han var en av dom som hade snabbast tid,det var 2 stycken som hade snabbare tid en Totte,men jag är nöjd med honom ändå. Det var inte det bästa underlaget inne i ridhuset,det var typ halt på något sätt,det var många hästar som höll på att halka. 
 
Jag och Totte kom 9 av 18 stycken :) Är ändå nöjd över lillplutten min ♥♥
 
 
Equipe fotade,så dom skulle lägga ut bilderna några dagar efter tävlingens slut,då ska jag absolut köpa några kort :) Också filmade Lina, också fotade hon lite. :) Tack Linus ♥ 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: