2013-04-24 @ 07:27:35 / Filippa

Dagens läsafråga !

Vilken färg gillar ni bäst på schabrak/huvor och liknade?
 

För mig blir det enkelt att svara på .Självklart rosa,Totte passar himla bra i de måste jag säga . Och även för att det är en välldigt fin och gullig färg. 
 
(Tog bilden från google,hoppas det var okey↑ ;)
 
 
 
 
 


Postat av: Matilda

Jag tävlar alltid i marin blått då ponnyn jag tävlar passar sjukt bra i det och jag har marin blå kavaj och marin blå JW hjälm och marin blå tretorn och marin blå säkerhetsväst ;)

2013-04-24 @ 09:28:08
Postat av: Rebecca

Själv älskar jag brunt i alla nyanser. Gärna med beige detlajer, det optimala för mig :)

2013-04-24 @ 23:21:59 / http://bexxie.blogg.se
Postat av: Sofia :)

Jag tycker också om rosa och grå, fast ponnyn jag rider passar bäst i röd eller grön hihi ^^

P.S Totte är så söt, sham nelson och Shanti också♥

2013-04-25 @ 09:22:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: