2013-08-29 @ 07:41:16 / Filippa

Godmorgon,Torsdag !

Godmorgon och välkommen torsdag . 
 
Näst sista skoldagen i veckan,skönt ! . Önskar att det var helg hela tiden . Idag har vi inga speciella planer . Skola,tröök! . På skolan slutar vi 14.30 . Vet inte vad vi ska göra idag på skolan . Men nått tråkigt som vanligt ,ni fattar nog . Sedan så är det stallet,kuul . Rida lektion står på schemat . En rider ridskoleponny och en Totte . 
 
Sen så är det läxa som ska göras,har lite smått ånegst över läxan även fast den ska in på måndag . Men varför finns den kan man ju undra ? . Den är bara jobbig. Man borde inte ha någon läxa utan i stället jobba allt på skolan . Aja! . Jag bestämmer inte . Men erkänn att det är störande att ha läxa ,man vill ju göra annat på fritiden . 
 
 
Vill ni se min outfit sen? . Hihi . Det kommer ni att få göra . Vad ska ni göra idag då mina vänner ?.
Fy vad trött jag var i morse . Har varit astrött på morgonen hela veckan,jobbigt  Men jag kommer ju upp i allafall . Det får man vara glad över . 
 
Mysig bild på min älskling ♥
 
 
 


Postat av: Ungponnyer.se - Sveriges största unghästblogg!

Sv; Tack så mycket! Jag ska vara i skolan och sedan åka ut till mina hästar. Själv då? (:

2013-08-29 @ 07:51:00 / http://ungponnyer.webblogg.se/
Postat av: Elin

Vänta bara till högstadiet... ;) Inte kul!

2013-08-29 @ 11:04:45 / http://slowmotionphoto.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: