2013-08-26 @ 20:30:44 / Frågestund

Svar på frågestunden del 2

Är ni enäggstvilingar??? 
Japp ,det är vi. 

Vart bor ni??? 
Sundsvall

Hur många hästar har ni??? 
En , Totte! 
 
Vad tycker du om mig?
Känner inte dig
 
Hur hår det med totte?
Hur det är med Totte, det är bra! 
 
Har ni flyttat hem han till er?
Nej, vi bor inte på någon hästgård. Tyvär
 
Va bor ni?
Sundsvall
 
Kan jag träffa er nån dag?
Jarå , om du bor här
 
Jag skulle gjärna vilja träffa och vara med er! 
Okej :) 
 
Kan inte jag få er privata Kik?
Har ingen speciell privat kik. Men fanny_enstrom och filippa_privat
Vart har ni gjort er header!? 
Det är en annan tjej som har gjort den till oss, det står i headern vad hennes blogg heter. 
 
Är ni tvillingar? 
ja
 
Vf har ni blogg tsm? 
för att det är roligt och att vi ville ha en blogg tillsammans

Är någon tsm med någon? Vem? 
nej. 

Vart bor ni? 
sunsvall

Hur många hästar har ni?
 en  
 
Populära i skolan? 
Haha , vet inte vad jag ska svara , men vi har ju massa kompisar osv

Hur länge har ni haft blogg? 
Kom inte riktigt ihåg , kanske snart 2 år. 

Vill ni bli kända med rean blogg? 
ja det skulle vara roligt. 

Skola? 
skönsmons skola
 
Del 3 kommer imorgon.  Fortsätt ställ frågor HÄR 
 
/Fanny och Filippa
 
 


Postat av: Cornelia

Vilken fin blogg ni har!Titta gärna in på min blogg och kommentera lite :)

2013-08-26 @ 20:53:59 / http://hopponnysarna.blogspot.se
Postat av: Janine

Favorit artist

2013-08-26 @ 20:57:33
Postat av: Karolina Westberg

Hur delar ni upp vem som får träna och tävla när och var? Blir det inte mycket tjafs? :*

2013-08-26 @ 21:57:02 / http://karrowestberg.blogg.se/
Postat av: 😵🔫

Om en rosa smurf hadde hoppat in genom ditt fönster,tagit ut en falu-korv
Ur ditt kylskåp,sprungit till stallet,daskat den i rumpan på totte,sedan sprungit
Hem till dig igen,doppat den i en burk majonäs och sedan stoppat den
I din mun,skulle du ätit upp den eller spottat ut den ???

2013-08-26 @ 22:01:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: