2013-08-30 @ 12:00:00 / dagens läsarfråga

Svar på gårdagensläsarfråga

Och frågan var Ridstövlar VS chaps
 
Tycker faktiskt om båda två ganska så mycket. Ridstövlar är lättare , så det är ett +. Men är väldigt rädd om våra nya ridstövlar , så tänkte att vi mest ska rida med dom på tävlingar från och med nu! Så använder Chaps och sånt till vardagsridning +  Träningar. Super bra faktiskt :) 
 
Så vet inte riktigt vilket jag föredrar egentligen. Tycker om båda lika mycket. Men somsakt, ridstövlar är lättare. 
Ganska intressant var det att se erat svar, så kanske är roligt för er att se mitt svar! 
 
 
 
 


Postat av: Elin

Jag föredrar nog ridstövlar eftersom att det är så jobbigt att ta på sig chaps, HAHA XD Men stövlar säger jag nog!:)

2013-08-30 @ 20:30:21 / http://slowmotionphoto.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: