2013-08-27 @ 07:15:00 / Filippa

Välkommen Tisdag !

Godmorgon och välkommen Tisdag . Har ni sovit gott ? .
 
Vad ska vi göra idag då ?. Jo,det tänkte jag berätta nu . Börjar dagen med att vakna,såklart . Skriver detta inlägget . Byter om och borstar tänderna ,fixar mig osv . Cylar till skolan . Börjar 08.15 . Vet inte riktigt vad vi ska göra imorgon på skolan . Orkar inte hämta schemat. Det är inte så intressant att veta heller,hihi . 
 
Efter skolan så står stallet på schemat . Hoppträning . Eftersom han hopptävlade igår så kommer det ganska nära inpå . Men det gör ingeting .En gång är ingen gång . Dessutom så tycker han ju att det är superkul att hoppa .Thea hade ju honom igår,så jag har saknat honom supermycket . Även fast det bara var en dag . Men han är ju min älskling <3 . 
 
Hoppträningen börjar 16.30 . Det är Fanny som ska träna,så jag lär väll fota och filma lite  . Efter stallet så är det fotbollsträning . Det är väll så min dag kommer seut . Vad ska ni göra idag då? .
Hoppas ni får en bra dag . Det hade jag tänkt att ha.Så vi får hoppas på att det blir det . 
 
Puss och kram! 
 
 
 
 
 
 
 


Postat av: Lovisa - TLryttarna

Söta bilder :D

2013-08-27 @ 16:43:10 / http://tlryttarna.horseworld.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: