2013-12-30 @ 10:40:35 / Filippa

@Home

Hej på er alla läsare !
 
Kom precis hem från stallet nu , har fodrat och tagit ut alla hästarna nu på morgonen . Fixade åt Shanti Ace och såklart vår egna lilla Totte . Jag och Fanny red en liten barbackatur. Hästarna var duktig, jag myste med Tottesmåtte och sedan åkte vi hem . Ska fixa lite nu sedan ska vi åka på birsta , köpa lite för pressentkorten jag fick i julklapp .   Vad ska ni hitta på för roligt idag då? 
 
Kan även påpeka att detta är en av dom sista dagarna sen är det 2014 . 2013 har varit en grymt bra år,mycket framgångar i både dressyren och hoppningen . Hoppas på att 2014 kommer bli vårt år , ännu bättre en detta året . Om det är möjligt ,hihi ;) . Klart det är . 
Imorgon är det ju nyår,vad ska ni alla hitta på då? Lite kul att veta . 
 
Vad vill ni läsa om? Ett liten åsiktinlägg,eller nått annat ? . Ni bestämmer.. Jag kommer skriva det inlägget ni önksar om  , har ingen idee just nu . Det står lite stilla i huvudet . 
 
Vi hörs under dagen , hare bäst sålänge /Filippa
 
 
Sötpollara innan turen idag ♥
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: