2013-12-31 @ 16:41:41 / Filippa

Nyår !

Nu är det inte många timmar kvar av 2013 inte ...
 
2013 har varit ett bra år , är väldigt taggad på ett nytt år . Jag känner på mig att 2014 också kommer bli ett bra år . Vi ska inte fira nyår nå speciellt idag , det ska bara vara vi (familjen) . Ska äta go mat , se på film , ha mys,åka ner och titta när dom smäller raketer . Hur ska ni fira nyår? Lite kul att veta . 
 
Fixade allt i stallet  som vanligt , vi har hand och Greta , Ace och Shanti också . Så fixade åt alla  , eller Hedvig fixade åt Ace idag . Jag och Fanny red i ridhuset , vi var själva i ridhuset . Skönt . Jag red Shanti och Fanny red vår egna lilla pluttis Totte .Skriver om passet senare. Vissa har redan börjat smälla raketer märker jag , tur man har coola hästar .
Det går knappt att rida ute , är ju svinhalt . Man vill ju inte att hästarna ska halka,dom har ju brodd men det kan ju endå vara halt . Finns typ en väg som det inte är halt ,och det är mot kossorna ,där är det sandat .
 
Vill ni se min outfit som jag har nu kanske ? Har inget speciellt på mig.. Men kan ju endå vara kul att se. Snart börjar skolan , om en vecka :( Skulle gärna vilja ha lov hela tiden , skulle vara väldigt skönt . 
 
Hoppas ni haft ett bra år och får en bra år , vad är erat nyårslöfte ? 
Hare bäst / Filippa 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 


Postat av: Emmy

Guuud vilken snygg bild på Totte <3

2014-01-01 @ 11:09:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: