2013-02-27 @ 12:00:00 / Allmänt

Istället för "tio saker du inte visste"...

Snor denna lilla ide från Daniela-powerpony.blogg.se ,hoppas det var okey :) 
 
Två saker jag älskar ...
 

♥Godis,nej,men asså vem gillar inte godis? 
 
♥ Att vara i stallet över en hel dag typ på en hel helg dag eller sportlov osv ,så slipper man tänka på
läxan .
 
 
Två saker jag hatar ..
 
* Människor som ska hitta/leta massa fel på folk och sånt.
 
 
*Vintern,Eller,ja från början av vintern är den ganska mysig,sedan längtar man ju mer och mer till
sommaren också blir det såhär slasgigt och halt . 
 
(bild tagen från google)
 
Två saker jag önskar att jag hade.
 
♥ Hästgård,helt klart . Gud vad skönt det hade vart om man bara kunde 
öppna en dörr och se stallet.
 
♥ Systemkamrea,då skulle ni få en massa nya bilder på bloggen hela tiden . 
Så det står självklart som en önskan tills jag fyller år :)
 
 
Två saker jag är glad över att jag har ...
 
♥ Alla i min familj,och i min famil ingår djuren  också . 
 
♥Att jag får träna för en tränare,tävla osv. 
 
 
Två saker jag inte tål ..
 
* När killara i vår klass håller på att prata om hästkött,tycker bara att dom 
är otroligt fjantiga .
 
*Dethära pratet på FB ,att hästar inte finns,hästar är en frukt som inte finns.
Hur töntigt är det liksom inte? . 
 
 
 


Postat av: Julia Axelsson

Det pratar våra killar också om i vpr klass, hästkött hästkött hästkött... :/
Så söta bilder på dig & din ponny och din syster! ♥
allt bra med dig? :)

2013-02-27 @ 14:26:39 / http://axelssonjulias.blogg.se
Postat av: Caroline

Sv; Jag skulle vilja veta hur man gör på mobilen:)

2013-02-27 @ 17:49:44 / http://Carolinelofroth.blogg.se
Postat av: Li

Håller med as jobbigt! ...:) alla killarna i min klass håller på så mkt med att hästar är en frukt.

2013-03-02 @ 20:47:07
Postat av: Elsa

Tycker det där med att hästar är en frukt (inte finns) är rätt kul faktiskt, humor på hög nivå! Och största anledningen till att sidans skapare håller på så mycket och att det är så roligt att följa är många hästmänniskors reaktion, folk som inte förstår att det är ett skämt och ironi av högsta grad. Nu på senare tid har det dock blivit lite för mycket och börjar bli uttjatat. ;)

2013-03-03 @ 09:22:10 / http://eventingbyelsa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: