2013-01-24 @ 21:04:07 / Åsikt

Diss från hööks!

Den sitter väldigt hårt så att man får ont i huvudet,såhär helt spänt. Men dock är den sjukt snygg,så det är det inget fel på. Men lite för tajt för min del. Mössor ska inte sitta slickade mot huvudet utan dom ska vara lite "pösiga". Men om dom skulle vara som dom är fast lite mer töjbara då skulle dom vara helt perfekta :)
 
Vad tycker ni som har domhär mössorna?. 
 
 
 
Som ni ser sjuukt snygga men för min del lite för tajta:( 
 


Postat av: Elin

Fina!:)

2013-01-25 @ 11:47:00 / http://slowmotionphoto.blogg.se
Postat av: Nora

På mig sitter dom jätte bra, håller med dig dom är sjukt fina men för min del sitter dom jätte bra. :)

Eran blogg är sjukt bra älskar den<3

2013-01-25 @ 15:04:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: