2013-07-07 @ 11:23:56 / Åsikt

ASK.fm

Nu tänkte jag ta och skriva vad jag tycker om Ask.fm . Jag kan börja med att säga att jag har ask. Men det är ju gjort för mobbning känns det som.Dock har inte jag fått några dumma "frågor" osv.Men jag har inte använt det på flera månader . 
Redan första gången jag hörde talas om Aks, tänkte jag att "Åh grattis, ett nytt sätt för oss att mobba varandra på". Och det var rätt.Det är värre än något annat socialt nätvärk, facebook, bloggar, instagram och allt. Ask slår nog allt.
 
Då tänkte ni säkert varför skapade du ens ask ?. Jag ville prova på. Men man har sett hur många som har fått ..Gud vad ful du är. Det var någon som skickade till vår kompis.
 
Att hon var ful,luktade äckligt ,sminkar dåligt m.m Dessutom så kan man vara anonym .Då kan man ju ställa hur många dumma frågor som helst.
 
Klart det kan vara roligt när du inte får några dumma och hat "frågor".Men man kommer nog ångra sig stort när man får nått dumt.
 
Alldrig att jag ska vara inne på ask en gång till. . Fattar inte ens hur jag kunde skaffa ask. Men nya dagar,nya veckor,ny månad.. Alllt kan hända. Dessutom är det så jäkla lågt att vara anonym .Och dessutom skriva något om någon annan . 
 
Mobbningen bara svämmar över. Ask ,kommer jag alldrig mer att besöka .
 
Vad tycker ni om ask?.skriv er åsikt nedan ..
 
 
 
 


Postat av: Theresia

Sv: Tack så jättemycket, vilken fin blogg du har. Jättehärliga bilder! :)

2013-07-07 @ 14:27:15 / http://theresiasandahl.blogg.se
Postat av: Anonym

Håller med... Men kan inte ni ta jättemkt kort på sham och Nelson? Det vr liksom längesen ni skrev om dom så man undrar lite ;)

2013-07-08 @ 08:35:48
Postat av: Frida

Håller precis med, skaffade det men ångrade det direkt när jag såg vad min kompisar fick för dum frågor, så aldrig att jag går in på ask igen!

2013-07-08 @ 10:32:41 / http://ponniemupparna.horseworld.se
Postat av: fellemunk

håller med!

2013-07-08 @ 11:05:53 / http://www.fellemunk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: