2013-07-30 @ 22:40:39 / Fanny

Tänkte sova jag.

Är super trött. Tänkte sova så jag är pigg imorgon. Men den här dagen har vart super. Varit i stallet. Haft fotbollsträning! Inget fint väder , men det funkade endå ;)

Imorgon så ska vi rida, kanske rider ut med Linn och Shanti? Kommer blogga, vara med Clara förmodligen! Också kanske hon ska följa med oss till stallet :) så det blir kul. Detta blir ett mobilinlägg.

Har tittat runt på några bloggar nu . Ni har verkligen super fina bloggar <3 också har jag tittar på massa videos.
Men mer bloggning kommer imorgon av både mig och Filippa. Filippa sover just nu, hon hade jätte ont i huvudet.

Men puss och kram.
/Fanny



Postat av: Linn

- Hämta min ponny :D Hur länge har ni ägt eran? :)

2013-07-31 @ 07:40:32 / http://linnhagstedt.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: