2013-07-31 @ 10:05:09 / Filippa

Uteritten igår !

Tänkte berätta om ridpasset igår för er. Hade ju jätte ont i huvudet  ïgår kväll efter fotbollsträningen . .Så jag gick och la mig direkt efter fotbollen .Och då ville jag ju inte blogga .Men jag skriver det här och nu istället . 
 
Det var inget fint väder eller så ..Men jag och Fanny gick och hämmtade Totte .Borstade honom och sånt. Och sen så var det uteritt med linn på schemat . Och Fanny gick med hela turen . 
 
Hahha,hon tyckte det var lite jobbigt när vi galopperade..Men ,men !Men vi red mot kossorna och runt någonstans där uppe.Svårt att förklara riktigt vart . 
 
Men det gick riktigt bra.Totte var väldigt lugn men såklart pigg:)  . Men han lyssnade jättebra . Travade först uppför en backe,sedan på en lång raksträcka .Sedan fick dom galoppera .
 
Totte tyckte det var superkul.Gaopperade och hade öronen spikraka frammåt.Gullponnyn . Sedan travade vi av och sen så skrittade vi hem med nöjda ponnys och nöjda ryttare! 
 
Vi hade en väldigt tur .För direkt när vi kom tillbaka började det regna lite . Men när vi kom hem från stallet spöregnade det .Snacka om att vi hade en bra tajming . 
 
När vi kom tillbaka från ridturen fick dom godis,morötter,äpple och sånt  smarrigt .
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Postat av: DRESSYRPONNY.SE

Sv; Tack!

2013-07-31 @ 10:08:52 / http://dressyrponny.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: