2013-07-31 @ 11:31:31 / Fanny

Vad jag tycker om vårt stall

Tänkte berätta vad jag tycker om stallet vi står i med Totte. 
 
Tycker om det väldigt mycket. Det är liksom, man sköter sig själva. 
Och det gillar jag verkligen jätte mycket. Väldigt nära till ridhuset, fina ridvägar och allt såntdär. 
Också är det väldigt goa personer i stallet . Och väldigt snälla hästar. 
 
Såklart är det super kul också när det är barn i stallet. Och det är det där. 
Det är två tjejer som är lika gammla som oss. Thea & Linn.
 
Så det är jätte kul. Snälla personer som äger stallet. Väldigt fina hagar. 
Det är 11 stallplatser i stallet , men nu är det 9 eller 8 hästar i stallet. En häst har gått bort och två har flyttat om jag inte minns fel. 
 
Så man har stalljour var 11 dag , fast mindre nu eftersom det är mindre hästar i stallet. 
 
 
Vart ni nöjda med inlägget? Vad tycker ni om stallet ni står i eller ha hemma på gården? 
 
 
 
 


Postat av: Mollie

Åhh jätte fin blogg :)

2013-07-31 @ 11:59:16
Postat av: minna

Hej fin blogg! Jag tycker du ska gå in på min blogg och svara på min fråga, vilken årstid tycker du mest att ha häst/rida på ridskola sommar eller vinter? alla som svarar i en kommentar får en länkning:) Ni får också gärna klistra in eran blogg adress i kommentaren så blir det enklare för mig! kram:)

http://minna.horseworld.se/
________________________________________________________
Jag har eget nybyggt stall på min gård hemma, massa stora hagar , vinter hage med vindskydd så jag är väldigt nöjd:)
Den ända nackdelen är att jag inte har till gång till rid hus:(

2013-07-31 @ 12:24:46 / http://minna.horseworld.se
Postat av: Ida

Han är så söt Totte!

sv; Tack tjejer :)

2013-07-31 @ 12:26:31 / http://idawoxlin.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: