2013-06-30 @ 09:56:07 / Filippa

-Turkiet-

Hej på er !
 
Som i vet så har vi varit i turkiet .. I en vecka. Vi kom hem idag ,runt 08.30. Vi åkte igår klockan 20.25. Tänkte ta och berätta lite av hur det var där. 
När vi var där kan man säga att vi mest bara sola,bada,åt och sov. Haha.. Dom hade också såhär kvälls shower ,dom var faktsikt roliga.Sista gången var det typ parodi. Jättekul!. 
Vi gick faktsikt och shoppade en kväll,någonting måste man ju ha med sig hem ;). 
 
Det var jättebra där. Fint och så. Hotellet var as snyggt ,lovar er. Såg ut som värsta slottet,lyxigt värre.
Ni har vell inte glömt att jag och Fanny fyller år idag?... Nej,det hoppas jag inte.."Idag är det ingen vanlig dag.. nej för idag är det Fanny och Filippas födelsedag ,hurra,hurra ,hurra"
Sedan kommer några gäster,momma,farfar ..Vet inte om det var någon mer. Men vi ska vell äta tårta och mat .Få lite pressenter hoppas jag,hahahh. 
 
Har saknat Totte sjukt mycket. vi träffar han imorrn som tur är,min älskling. Hörs senare haters and lovers.
 
Puss!
 
 
 
 
 
 
 


Postat av: Stina

Ni vet att hollister kläderna är fejk där ( No Hate )

2013-06-30 @ 10:07:16
Postat av: Freia

Grattis! :)

2013-06-30 @ 11:57:14 / http://freialovehorses.bloggplatsen.se
Postat av: Tuva ♥

Grattis världens underbaraste ♥

2013-06-30 @ 12:31:49 / http://tuvaslittlelife.blogg.se
Postat av: Anjelica

Hej och grattis!
Jag tror ni var på samma ställe som jag var på när jag var i Turkiet förra året :) Stället ägde ;)

2013-06-30 @ 15:01:17 / http://anjelicawestin.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: