2013-06-19 @ 11:10:00 / Tävling

Gårdagens tävlingresultat !

Det var ju då en  kvällstävling i matfors igår.Vi kom dit i god tid så vi hann och titta på massa andra ekipage. När Fanny och Ida gick banan fixade jag,mamma och Stina med Småtte.Lasstade ut honom,borstade,satt på sadel ,träns m.m.Pussade han,tror att det inte finns nån ponny som får lika mycke pussar som Småtttott ;)<3. 
 
Sen började Fanny och Totte att rida fram,han kändes jättebra.Kändes också jättebra på framhoppningen,hoppade allt jättefint . Sedan var det vår tur att gå in på banan.Det kändes verkligen super. 
Hoppade dom två första hindrerna ,lätt som en plätt. Kändes jättebra,vi skulle nolla . Men då på hinder nummer tre,hoppade han.Så rev han och snubblade sedan på bommen ...Så vi gick omkull. Som tur gick det bra .Jag själv var mest rädd om Totte . Men han mår toppen.
 
Jag ramlade liksom rakt neråt,med näsan i marken,så jag började störtblöda näsblod,jag ramlade även lite på huvudet . Jag kommer iksom inte ihåg nå mer,speccielt inte när jag ramlade.Det gick så fort.
 
Totte fick en litet skrapsår på mulen,tur att det inte vart nå mer<3 . Men det kändes så himla bra,vi hade bara otur. Nästa tävling ska vi ha tur med oss och inte otur.
 
När vi kom tillbaka till stallet fick Totte på in och mysa i boxen,han fick massa gosaker. Vi gjorde allt vi kunde och det är huvudsaken ,det går inte alltid bra. 
 
Film kanske kommer !
 
 
 
Foto ; http://nellysdrman.blogg.se/
 
 
 


Postat av: Totte

Usch vad läskigt!

2013-06-19 @ 12:07:22 / http://eslovsriders.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: