2013-06-19 @ 22:49:00 / visste ni att...

Visste ni detta...

♥På lördag ska vi åka till turkiet . 
 
(Tog bara någon bild från google). 
 
 
♥Jag älskar att fota,jag och Fanny hade tänkt att skapa en egen  fotostudio "F&F`s foto " . Stora
planer .Hahah!
 
 
 ♥Totte har ganska många smeknamn ,om vi skriver Rogge,Småtte,Tottesmåtte,Roggebus,Roggetott m.m. Så vet ni vem vi menar.Vad är det de heter..."Kärt barn har måga namn".
 
♥ Jag är alltid nervös när jag ska tävla,men så fort jag har hoppat hinder nummer ett så är jag inte nervös längre. Då är man ju fokuserad på ridningen,banan m.m.
 
 
♥Jag vill alltid ha något och göra. Kan inte sitta en hel dag och inte göra något alls.
 
 
 
♥ Jag,Fanny och pappa fyller år samma dag .Det är klart att jag och Fanny gör det eftersom vi är tvilingar,men inte pappa.Den sista juni ,om 11 dagar är vi 11 år :) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: