2013-03-26 @ 20:36:40 / Fanny

Dagens hoppträning 26/3

Kom nyss hem från Catta träningen. Det gick både bra och dåligt!;) Ne men . 
Vi kan börja med att vi travade runt lite och så , värmde upp lite . Gick super!
Sedan började vi trava i volter och så , tränade lydnad och lite så . Sedan började vi galoppera-
och lydnad då med . 
 
Sedan började vi hoppa och så , han var super duktig, och pigg! :) Vi hoppade 80 cm och sånna höjder. 
Och det gick jätte bra! Sedan så efter vi hoppade och hade hoppat ett tag . Då hoppade jag kombenationen igen och då hoppade han första hindret jätte bra , sedan så snannade han till på det andra och jag tröck på och trodde inte att han inte skulle hoppa , men det gjorde han . Och så flög jag av ;) Sånt händer , helt enkelt-
ett missförstånd . 
 
Och sedan fortsatte jag hoppa och han var underbar . Hoppade allt och så! Satt ja. JAG tyckte det gick jätte bra!:) Här kommer liten film som Filippa och Mamma filmade
 
 '
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: