2013-03-31 @ 22:29:47 / Filippa

In The home!

Hej hej :))

Är hemma från stugan nu, eller ja ,jag har varit det i några timmar . Det har varit superkul där ,vi har åkt skoter , tolkat med skidor Och åkt med en pulka bakom skotern. Vi har då mest varit ute i solen 'toppen väder var det :) såklart har vi varit inne också . Myst framför tvn och sånt .

Påvägen hem stannade vi hos småtte lite för att säga hej och kela lite med honom <3 . Sedan var vi med Clara ett tag .

Nu ska jag då sova , imorron ska vi jobba för fullt på ponnyyävlingar på SRK , kanske ska fota lite också . De börjar klockan åtta,så det blir tidig morgon . Efter det ska vi åka till småtte rida och fixa allt där ,

Men nu måste jag lägga undan telefonen , så jag är piggelin imorron :)) puss och kram <3 // filippa




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: