2013-03-13 @ 15:13:45 / Annat

R.I.P Linn Nyman ♥

Ni flesta har säkert hörs talat om Linn Nyman . Hon som tog livet av sig ,hon var bara 13 år . Så jävla hemskt . 
Hon hade blivit nätmobbad ,fått massa elaka kommentarer b.l.a Gud vad ful du är ,du borde ta livet av dig" Så gör man bara inte ,också hade hon fått att hon var tjock osv . 
 
Hon hade en youtube kanal där hon berättade lite precis innan hon tog livet av sig,  om alla kommentarer hon fått . Tycker bara att det är sjukt puckat att skriva något dumt till någon . Då har man allvarligt något fel ...Vad har hon gjort liksom . 
 
Men jag känner inte henne ,men tycker sjukt synd om henne.  Det har varit med på aftonbladet ,det var där jag fick reda på det . 
 
Det här kan bli ett långt  inlägg men asså så gör man bara inte , man säger bara inte så . Jag förstår att hon blir ledsen av alla dumma kommentarer hon fått ,det är verkligen hemskt . 
 
Vila i fred Linn Nyman ♥ 
 
 
 
 
Det här vidioklippet la hon ut nån månad innan .↑
 
 
 


Postat av: My Törnqvist

galet fin blogg! :)
allt bra idag? kram

2013-03-13 @ 15:36:57 / http://mytrnqvist.blogg.se/
Postat av: Felicia

Håller med dig! grymt dålig stil av dom! Kolla gära in på min blogg lite då och då puss och kram!<3

2013-03-13 @ 18:06:42 / http://thisisthename.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: