2013-03-09 @ 16:15:41 / visste ni att...

Visste ni att...

När jag ramlar av försöker jag alltid hålla kvar i tygeln,det kanske inte är det bästa man ska göra så att man blir släpad efter hästen . Men det är liksom en sak jag gör utan att jag tänker på det . det är ju bra på ett sätt så slipper hästen springa iväg .
 
Jag har åkt av Totte två gånger sen vi köpte honom ,vi har haft honom mer en ett år . 
 

Sham är den hästen jag har åkt av mest på,liksom typiskt shettis . Men nu har vi lärt oss sitta kvar på honom så nu kan han slänga sig åt alla håll och kanter även sitter vi kvar ;) Man lär sig mycke på så små hästar .Det sägs ju att man ska ramla av 100 gånger,och då är man en duktig ryttare,jag har typ ramlat av 16-20 gånger,så jag har ett par gånger kvar ;)
 
En gammal typisk "ego pic" bild,heheh . 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: