2013-05-25 @ 14:16:13 / Totte

Dagens resultat !

LD ;
 
Då var det jag (Filippa) som hade honom . Hoppade allt superfint på framhoppningen . Kändes bra och så . 
Sedan var det min tur att gå in på banan . Flög över alla hindrerna .Alltså dubelnollade jag . Det var clearround . Det vart fyra som var felfria,men jag och Totte hade bäst tid av alla  :). 
Så det blir som en vinst för mig ;) . 
Han fick lite betfor i mellan klasserna ,så han får mer energi .. Supernöjd över min kille,inte sjukt hur mycket  jag älskar honom. 
 
LC ; 
Då var det jag (Fanny)  som red. Gick super bra . Helt underbart! Framridngen var super bra , han var grym . Trampade inte in något alls eller så . Underbar känsla ! Inne på banan lika så ! Men vart något på hinder nummer 6 , så vart ett stopp :/ Men det var min första LC med honon , så super nöjd :) (flippa har tävlat dom andra) Men en helt underbar känsla och är super nöjd . Omhoppningen började på hinder nr 8 , och ja grundomgången slutade på nummer 7 ;D Så ja . Men super nöjd ! 
Vart nummer 13 som placering av  24 startande och 9 av alla 24 var felfria !
 
Så super duper nöjd . Världens bästa ponny ♥ 
 
 
/F&F 
 
(film kommer)
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: