2013-05-28 @ 14:24:31 / dagens läsarfråga

svar på gårdagens läsarfråga !..

Vad tycker ni är bäst? Blogga ensam eller med någon annan?
 

Hmm,kan alltid vara bra att ha någon annan att blogga med ,om man inte hinner/orkar bloggar så hålls ju bloggen upptaderad endå . Men om man har bloggen själv får man ju bestämma allt själv ,hur man vill ha den osv .Fast då måste man även skriva alla inläggen själv ...
 
Jag bloggar ju tillsammans (med Fanny) .Men vi har endå typ samma smak ... Tex om jag eller Fanny har ont i huvudet ,är sjuka eller något då är det ju inte säkert att man orkar blogga,då är det skönt att bara kunna be den andra blogga.
 
 
 
 
 


Postat av: Elin

Hej! Nu har jag dragit igång min design-försäljning igen, kika gärna!:D
http://slowmotionphoto.horseworld.se/2013/05/28/kopa-design/

2013-05-28 @ 15:49:30 / http://slowmotionphoto.horseworld.se
Postat av: Anonym

Byt design någon gång det är inte kul att läsa när det är samma tjatiga design snälla byt annars super bra blogg

2013-05-28 @ 18:19:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: