2013-11-03 @ 12:00:00 / Åsikt

Att använda mobilen från hästryggen!

Nu tänkte jag skriva om vad jag tycker att hålla på med mobilen från hästryggen ...
 
Kan börja med att jag brukar knäppa lite öronbilder lite då och då .Det tycker jag är okej . Knäppa en bild kanske lägga ut på bloggen. Men inget mer när man sitter på hästryggen .
 
Men det är en sak om man sitter och skriver ett långt inlägg från mobilen när man rider . Om man tex sitter med mobilen hela ridturen . Det blir ju inge kul . Ett tips,prata med hästen istället . 
 
Hålla på med mobilen kan man göra hemma, somsagt man kan knäppa något kort och lägga ut på bloggen  . Men inte länge. När man är i stallet ska man umgås med hästen inte sitta som nån nörd framför mobilen . 
 
Blogga och kolla på instagram kan du göra efter du ridit. Prata med hästen istället . Finns absolut ingen som lyssnar bättre en hästen . 
 
Väldigt kortfattat om vad jag tycker om att använda mobilen från hästryggen . 
 
Kom igen nu ,skriv er åsikt om detta också .
Jag vet att ni har en :D 
 
Liten passande bild till inlägget :D 
 
 
 
 
 
 
 


Postat av: Clara J

Fin blogg ni har! :D

2013-11-03 @ 14:22:51 / http://clarajennefors.blogg.se
Postat av: Frida

Helt rätt skrivet, men absolut inget illa med detta, men på eran videofyme så gjorde ni en lång video när ni red och i vissa delar såg man att ni inte ens höll i tyglarna.
Du kanske har ändrat det nu, absolut inget illa menat. Gillar eran blogg jätte mycket :D

2013-11-03 @ 16:37:30 / http://ponnietjejerna.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: