2013-11-21 @ 19:49:27 / Dagens hiss!

Dagens hiss !

 
 
 
Går till mountain horse fleecetröjor . Hur sköna och varma är dom inte ? Världens gosigaste . Skulle inte klara mig utan dom . Jag har en brun och Fanny har en vit och en brun .Om ni vil ha en varm ,snygg och skön fleece som ni kan ha hela vintern så tycker jag verkligen att ni ska köpa dom här .Kan inte förklara med ord hur mycket jag älskar dom , käär ! . Först och främst är dom såå otroligt snygga , och sen är ju dom hur varma och sköna som helst .Av 1-10 poäng får dom en 10:a såklart .  Har ni en sån fleece ? Isåfall vad tycker ni om dom ? 
 
//Filippa
 


Postat av: Wilma

Vad mysiga! <3

2013-11-21 @ 21:18:35 / http://wilmafur.se
Postat av: maja

Jag tyckte dim var super fina😄

2013-11-21 @ 21:24:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: