2013-11-22 @ 15:13:42 / Filippa

Gårdagens ridpass/dagen !

Igår ( torsdag ) var det ju träning på SRK . Hoppning dessutom ,kul :D 
 
Jag hade ju Totte . Och Fanny lånade Emmies ungponny . Kan inte säga att vi hoppade så mycket och inte direkt så höga höjder .  Mest lite små hinder . Totte var väldigt pigg och glad . 
 
Så fort han såg ett hinder taggade han till , även fast han redan var taggad . Gullponnyn . Men han lyssnade super på mig . Han hoppade jättefint , hade fina språng .  Traven var fin ,och likaså galoppen  . Han var arbetsvillig  . Mamma filmade tyvär inte :( Så ni kan inte titta. 
 
Har inte så mycket mer att berätta. Han jobbade helt enkelt fint och jag är nöjd .
Igår var vi röda och blåa , Totte passar så grymt bra i det . Han passar i alla färger . 
 
Fanny är också nöjd med Asslan . Han är liksom typ 5 år och vi har ridit han typ 2-3 gånger . Men han skötte sig super.Hoppade allt , kan inte säga så mycket mer eftersom det inte var jag som red han  . Men både jag och Fanny är nöjd med små pollarna . 
Det var en tjej som var där och fotade, ska fråga om hon kan skicka /lägga ut bilderna . Lovar att visa er dom . 
 
Över till hur dagen varit .  Skola från 08.15 till 14.00 . Första lektionen hade vi svenska,sen rast , sen lektionen efter fick vi jobba med det vi inte hade gjort klart  . Jag hade gjort klart allt så jag och Tuva spelade spel .Sen fick jag och Tuva gå upp tidigare och äta för att vi hade boden , det är som en bod där man lånar ut grejer , sen var det rast och sista lektionen såg vi på film . En väldigt chill dag , och nu är det helg . 
Jag och Fanny har bakat kladdkaka , ungefär vid fyra ska vi åka till stallet . Uteritt står på schemat ! . Ikväll blir det fredagsmys och titta på idol . 
 
Hörs senare under dagen , hoppas ni haft en bra dag en sålänge . 
 
En suddig bild från en träning för ett tag sedan . 
 
//Filippa
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: