2013-11-23 @ 10:35:14 / Filippa

GODMORGON!

Godmorgon värden ! 
 
Har ni sovit gott? Det har jag gjort . Sovit som en gris . Vaknade runt 09.30,  så lite sovmorgon vart det . Nu har jag ätit go frukost , tittat runt på lite olika bloggar och sånt . Sitter just nu med min hund i soffan . 
 
Idag är det lördag , vi ska vara i stallet 11.30 . Jag ska rida ut tillsammans med Hedvig och Agnes , Agnes rider en häst som står i ett stall som är nere på SRK . Vet inte vart vi ska rida . skönt att rida när det är ljust nån gång,det händer ju inte så ofta . 
 
Fanny och mamma fixar resten , mockar,fyller vatten ,packar hö osv medans jag rider . Ikväll kommer våra kusiner och vår momma hem till oss, vi ska äta go mat . Momma fyllde ju år i onsdags men vi firar henne en gång till . Eftersom våra kusiner kom upp nu i helgen ifrån stockholm. 
 
 
Är riktigt taggad till bloggandet och allt . Men har inga riktiga ideer om vad jag ska skriva . Så om ni vill läsa om något speciellt får ni kommentera det :D 
 
Aja,hoppas ni får en riktigt bra dag . Vad ska ni hitta på för kul idag då ? Skulle vara kul att veta. 
Hörs under dagen ! 
 
//Filippa
 
 


Postat av: Emmy

Jag ska rida!! :)

2013-11-23 @ 11:42:26
Postat av: Angelica

Åh, vad skönt att få rida när det fortfarande är ljust!

2013-11-23 @ 12:08:16 / http://angelchanelle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: