2013-11-02 @ 20:50:03 / Åsikt

Känslor/Åsikter

Alla har åsikter,känslor,tankar kring olika ämnen .Men alla har inte samma tankar .Right? . 
Om jag har en åsikt kring ridspön tex . Ska jag hålla den inom mig? Det ska man väll inte behöva. Man har ju en blogg för att kunna skriva ut sina åsikter ,tankar osv . 
 
Man kan ha starka åsikter och svaga åsikter. Vissa tycker att man inte ska skriva sina åsikter . Om jag tycker att man inte ska använda spö att slå hästen med osv .Det betyder ju inte att jag alltid har rätt . Men det är ju min åsikt . DU har en åsikt JAG har en åsikt . Vi är olika personer . Kom ihåg det . 
 
JAG hatar när folk blir sur på hästen för att den stannar . Eller använder hästen som en maskin . Om den inte är felfri så är den jättedum och dålig . Serri,hästar är levande djur . Dom behöver komma ut i skogen och bara busa runt,inte bara hoppa . Eller bara rida dressyr,det är ju inge kul . Skulle inte jag tycka,varken för ryttaren eller hästen . 
 
Om en häst stannar då kan det ju bro på dig . Att du red dåligt .Hästarna gör alltid sitt bästa och försöker allt dom kan . 
 
Jag älskar att skriva ut mina åsikter . Och läsa andras åsikter,det tycker jag är superkul :D 
Ingen kan ha exakt samma åsikter ... 
 
Gillar ni att läsa åsikts inlägg ? I såfall kommer det mer sånna :D 
 
 
 
 
 
 
 


Postat av: Freia

Japp, jag älskar dem, så det vore jättekul om ni skrev mer! :D

2013-11-02 @ 22:36:37 / http://enkopingsryttare.horseworld.se
Postat av:

Håller helt med! Bra inlägg! Och super fin bild.

2013-11-03 @ 19:57:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: