2013-11-29 @ 12:00:00 / dagens läsarfråga

Läsarfråga!

Vilken är den hemskaste dröm ni drömt ? 
 
För ganska längde sedan så drömde jag typ att alla hästar dog . Det var precis när vi fick Totte , också hade han ett föl . Sen typ började dom leva. Konstig dröm .Låter inte så hemskt när jag skriver det ,men det var hemskt när jag drömde det ..  Också brukar jag drömma att jag sitter fast i kudden och inte kan andas . Hemskt! 
 
 
Winners♥
 
//Filippa
 
 


Postat av: Vanessa

Jag har många gånger drömt om att Ville dött. Fastnat, hängts eller bara ramlat ihop :(

2013-11-29 @ 14:09:51 / http://russetville.webblogg.se
Postat av: Emmy

Jag drömde förut att Smirre (min medryttarhäst) dog för att det kom mördare ner till hagen och sköt ihjäl honom... sen mig :(

2013-11-30 @ 09:08:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: