2013-11-13 @ 19:19:00 / mål

Mål med Totte 2014

Tänkte skriva lite kortfattad vad som är mina mål med Totte under år 2014 . 
 
Hoppning
 
Under 2014 har jag som mål att debutera LB med Totte . Alltså 90 cm . I år har vi tävat på LC nivå . Och ja,maxande hinder . Men under  2014 ska vi debutera LB . Ska bli superkul . Det ska även vara med bra resultat . Sen tror jag att vi stannar på LB nivå . Inget högre när vi tävlar . Totte är endå 17 år och man vill inte slita ut hästarna . I allfall inte vi . 
Totte kan högre ,men vi villl inte slita på honom  .Man kan inte tro att han är 17 ,för att han är så pigg .  Det är mitt mål med Totte under det året. Oh jag lovar  att vi kommer nå det . 2014 kommer vi vara riktigt farliga på banan . Till och med farligare en i år ;) 
 
 
 
Dressyr
 
Eftersom vi inte tävlar dressyr så har jag inte så höga mål . Totte har ju kapacitet för dressyr men varken vi och Totte tycker att det är det roligaste man kan göra . Men det är viktigt.. Så träna ,träna mycket . På vår sits, och allt. Och även komma ut på nån tävling . Tror det är maskerad dressyr på SRK i vinter . Vi var med på det förra året också ,då var vi sjuksköterskor . Nu bytte jag lite ämmne. Hihi . Men ja , Totte ska vara stadig och vi ska se ut som värsta dressyr ekipagen . Efter ett tag är vi säkert farliga ute på dressyrbanan också . 
 
 
Vad är era mål med era hästar ? 
//Filippa
 
 


Postat av: Dressyrponny.se

Starta LB dressyr, vara med på meeting och plocka rosetter samt ha kul (:

2013-11-13 @ 22:09:16 / http://dressyrponny.se
Postat av: Telma

Nöta in LB-banor i hoppning, ta placeringar i LC/LB, träna mycket på min sits i både dressyr och hoppning, göra så att hon lyssnar mer på mig och ha kul :)
Min ponny är förresten 19 år, och det märks inte alls heller. Herregud vad het hon kan va. :)

2013-11-18 @ 19:54:24 / http://teelmmiiss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: