2013-11-25 @ 21:47:59 / Fanny

Sista inlägget för mig för idag

Som rubriken lyder så blir det inge mer bloggning idag. Vet inte varför jag inte bloggat, mest Filippa. Har bara inte haft lust och haft fullt upp. Skolan och stallet. Filippa skriver väll om ridpasset imorgon om hon inte redan gjort det. Ingen koll ja alls , tur ni har koll :) Gick iallafall superbra i stallet. Och ja skolan idag gick bra. Slutade redan 14:00. Så det var skönt. Men nu måste jag verkligen sova eftersom imorgon är det skola. Tisdag och snart Globen horse show , åker på fredag så det ska bli kul. Hoppas vi ses där. Säg hej vettja. Aa men nu ska jag lägga undan mobilen och sova lite. Så hörs vi om några timmar och då är det Tisdag. Hoppas ni haft en bra start på denna veckan så hörs vi. Puss


/Fanny 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: