2013-11-24 @ 10:18:58 / Filippa

Söndag , sista helg dagen !

Godmorgon !
 
Idag när jag vaknade var det söndag och klockan var 09.30 . Nu på morgonen har jag bara tagit det lungt , tittat instagram , ätit kladdkaka . Ska snart äta frukost . Sen ska vi gå ner till momma (där våra kusiner är ) och äta lite lunch . 
 
Runt ett ska vi åka till stallet ,tror det blir en uteritt även idag  :D . Vi ska fixa och greja där ett tag . 
 
Igår var upptaderingen inte den bästa ,men när man har gäster hemma vill man ju vara lite social . Inte sitta framför datorn och mobilen hela tiden. Så ni har en anledning . Men idag ska det bli bra . 
 
 
Det är bara 5 dagar kvar till globen horse show . Vi ska vara där hela helgen  . Men vi ska gå på showen på fredagen , shoppa på lördagen och på söndagen  åker vi hem . Vid eftermiddagen tror jag . Hoppas vi träffar er , om ni ser oss får ni gärna komma fram och säga hej . Shit,inte ens en vecka kvar. Tagga ! Längtar som tusan. 
 
Men det var bara det jag skulle berätta för er i detta inlägget , hörs under dagen . 
Vad ska ni göra idag föressten ? Ska ni hitta på nått kul ? :D 
 
Mysbild ♥
 
//Filippa
 
 
 
 


Postat av: lovisa

Vad kul , jag ska också till horse show jag ska kolla gångartstävlingen med islandshästar. kram Lovisa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: