2013-11-08 @ 14:56:09 / tankar

Tankar kring bloggen..

Tänkte berätta mina tankar kring bloggen ..
 
En blogg det har man ju för att man tycker att det är kul ,ellerhur ? . Man har ju inte en blogg bara för att man ska tjäna pengar,om man nu gör det . Jag har en blogg för att jag tycker att det är kul . 
 
När man blir äldre kan man gå bak och titta bland sina gamla inlägg . Det brukar jag även göra nu . Haha,dör typ när jag ser dom ;) .Bloggen är som en dagbok fast på webben . En dagbok som alla kan se . Vad är skillnaden mellan en dakbok och en blogg då ? Man skriver mer "peronsliga" saker i en dagbok.På boggen skriver man från datorn/mobilen och när man skriver dagbok så skriver oftast med penna och papper . Det är helt enkelt fler som läser ens blogg en dagbok .
 
Jag bloggar inte för att hammna längst upp på blogg.se lista .Självlart skulle det vara kul . Vi har hammnat där  med mest kommenterade bloggar förut och då vart man ju suuperglad . Jag bloggar för att jag tycker det är kul . Vi har en av sundsvalls största bloggar. Med ca - 150-200 besökare om dagen . När vi startade bloggen hade vi dom första veckorna runt 11. Efter några månader typ 50 per dag . Och nu upp till 250 unika besökare . Vårt besökrekord är typ 400 . 
 
Så det går ju verkligen frammåt . Man kan inte blogga bra inlägg varje dag . Men ett mobilinlägg kan också vara kul att läsa . Det ska inte bara vara åsiktinlägg osv .
 
Det  viktigaste är att man tycker att det är kul att blogga också är det ju verkligen kul när statistiken och kommentarerna stiger . 
 
//Filippa
 
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: