2013-11-24 @ 18:50:09 / Filippa

Underbara vackra ponny ♥

Denna ponnyn är verkligen helt underbar! 
 
Bilden togs i går i det fina vädret , bilden var faktiskt väldigt fin . 
Dom blir ju fina när det är en fin ponny på bilden .
 
♥Ge en häst vad den behöver och den ger dig sitt hjärta ♥
 
Nu har jag sett på tonårsbossen och nu ser jag på lyxfällan med datorn i knäet .
Ska snart dusca och fixa mig,sånna saker som man gör på söndagar . Söndagsrutiner . Ikväll är det solsidan . Imorgon är det måndag =skola :( .Sånt är livet. Man får tänka på att det är en dag närmare globen,en dag närmare julafton och en dag närmare till julovet . 
 
 
//Filippa
 
 
 
 
 


Postat av: Mikaela

Eran blogg är så grymt bra!!❤️👍 Jag kollar eran blogg varje dag och blir alltid glad av att läsa era inlägg!!❤️😊🙊👍

2013-11-24 @ 21:41:29 / http://Mikaelalindberg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: