2013-10-23 @ 21:40:58 / dagens läsarfråga

Läsarfråga!

När är tävlingssäsången 2013 klar för er ? 
 

Vi har KM kvar . Den är på SRK nästa söndag . Skulle egentligen vara med på den på timrå på lördagen också . Men mamma jobbade då tror jag . Eller om hon skulle bort . Aja,men det var tur att det var ett klubbmästerskap dagen efter . 
 
Då tror jag att jag hoppar en LD och Fanny en LC . Kuligt,kuligt . Är riktigt tävlingssugen. Även fast det inte var länge sedan det var en tävling . Aja,denna tävlingssäsong har verkligen varit grym,vi har utecklas jättemycket tillsammans  med Totte . Fått många rosseter,många bra rundor och felfria rundor . 
 
 
Vet inte om det blir några fler tävlinger efter KM:et förens efter vintern. Men det lär väll säkert ploppa upp någon tävling :D .Sen är vi taggade för år 2014 ! Tror även att det kommer bli ett grymt bra tävlings år . 
 
 
 
 
 


Postat av: Matilda

I och med att detta är sista året med min b-ponny så slutar den när året tar slut... och ditt längtar jag värkligen inte...

2013-10-24 @ 21:28:03 / http://matildajosse.horseworld.se
Postat av: Anonym

vart bor ni? och vart har ni totte? vilken skola går ni på :)

2013-10-24 @ 22:13:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: