2013-10-21 @ 20:07:25 / visste ni att...

Visste ni att ..

*När jag rider förbi en spegel så tittar jag alltid i den ,eller ett fönster som man kan spegla sig i .Kan ju inte bara vara jag som gör det , Omöjligt! Tittar liksom hur en och hästen ser ut . 
 
 
* Jag älskar verkligen att fota,framförallt hästar .Gillar också att bli fotad .
Vad gillar ni mest ? Bli fotad eller fota?
 
*Totte är min och Fannys första ponny och han är verkligen helt underbar♥
*Vi har snart varit ägare till Totte i 2 år . Den 9 december har vi varit ägare till Totte i exakt 2 år . 
Bästa pojken!
*Jag är 11 år och Fanny likaså !
 
 
 
 
 


Postat av: Tove

Vilken söt blogg ni har :D

2013-10-22 @ 15:31:15 / http://granaryttarna.se
Postat av: Elza

Kan ni göra makeup video på youtube

2013-10-22 @ 16:39:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: