2013-09-28 @ 22:30:29 / Allmänt

Dagens Hiss..

Går till .. 


Denna reflecksjacka från hööks .Har en sån själv och den är grymt bra. Slippa böka på med en reflecksväst. Den är grymt skön ,varm och snygg ! Köpte den förra året,så kom inte ihåg vad den kostade . Tror det var ett rimligt pris på den. Passar perfekt nu när vintern snart kommer och det blir fort mörkt ute :D Jag använder den ungefär varje dag på vintern. Så grymt skön . Har ni en sån ? Isåfall vad tycker NI om den ? Om inte så tipsar jag den. 


Postat av: Malin/Unghäst utbildning

Reflex jackorna är KANON! Verkligen KANON!!..
Jag har en själv! Dock från Börjes & ej från Hööks! O jag ÄLSKAR den!!:D Samt så har både jag & mina barn reflex fleece tröja/Hoddtröja!!:D..

2013-09-30 @ 18:52:01 / http://www.sweetnezhorse.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: