2013-09-27 @ 23:13:57 / Hiss & Diss

Hissar och Dissar saker med vintern

(Vet att det inte är vinter än,men det skadar ju inte att skriva saker jag hissar och dissar om vintern . Ellerhur?) . 
 
* Mysigt väder ! . Det är kallt ute och då kan man sitta inne i soffan med en filt över sig ,dricka varmchoklad och bara mysa . 
 
* det börjar närma sig jul . Stockholm horse show och massa andra roliga aktiviteter . 
 
*Kunna tolka,såå kul :D . 
 
* Galoppera i snön .Det är verkligen såå mysigt . När det är snö som sprätter vid hovarna . 
 
*Köra brottning på skolan på rasterna ,i snöhögarna . Tjejerna mot killarna . Gissa vilka som vinner .Såklart tjejerna ;D
 
*Att det blir så fort mörkt på kvällarna. Kolsvart runt 4-5 . Läskigt att rida själv i skogen när det är mörkt . 
Tycker inte ni det? . 
 
* Att man fryser fingrarna /tårna av sig . Jag har världens varmaste vantar samt skor men endå fryser jag . 
 
* Att man känner sig så klumpig när man har värsta tjocka jackan ,täckisar osv ..
 
* Allt man gör på vintern blir mycket svårare,eller ja,krångligare . 
 
 
 
Det var några saker jag hissade och dissade med vintern . 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: