2013-09-28 @ 10:41:20 / Fanny

Lördag!

Hej! 
 
Har ni sovit gott? Den gamla valniga frågan från mig , hihi. Jag har iallfall sovit gott. Kändes som jag sovit i flera år. Men vaknande runt halv 10 tiden , eller jag vet inte. Men tog fram datorn och tittade runt lite  , kollade instagram på mobilen och lite sånt. Pappa är ute och går med Ella nu , Ella är våran hund till er som inte visste det. Han skulle köpa lite go-frukost påvägen, så när han kommer så ska vi äta frukost. 
 
Idag har vi avslutning på fotbollen , fotbollsavslutning. Och vi ska avsluta med att spela en mot SDFF 03- och vi är ju SDFF 02 : er.  Så det ska bli roligt! Sedan efter det så ska vi åka på himlabadet och bada med laget. Och ja. Har kvällsfodring i stallet om jag inte minns fel , och då åker vi ju till stallet ungefär vid 17-18 kanske , ingen aning men någonstans där. 
 
Så det kommer bli en toppen dag. Mer inlägg under dagen. Ska sätta mig och skriva mig ett inlägg direkt efter det här. Och Filippa ska antagligen och skriva något :) Men jag hoppas också ni kommer få en riktigt grym dag men mycket skratt :)  Så hörs vi senare. 
 
 
Red lätt på denna bild, så ser lite konsitgt ut. Men jag
 
 
gillar bilden lixom...... 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: