2013-09-13 @ 14:45:12 / Åsikt

Min åsikt om att rida utan hjälm !

Kan börja med att fråga om vad ni tycker om att rida utan hjälm . 
 
 
Jag har gjort det ungefär två/tre gånger . Men inte ett helt ridpass . Utan det är om vi ska fota eller göra något speciellt . Och ja ,jag vet .Även fast man inte rider nå länge eller ha den snällaste ponnyn kan vad som helst hända . 
Hästen  kan bli rädd precis vid det ögonkastet . Vad som helst kan hända . Men man tar ju endå sina egna risker . Om man då rider utan hjälm och ramlar av . Då får man väll endå skylla sig själv . Inte hästens fel !Hästen är ju endå ett stort och ett levande djur . Den kan ju göra vad som helst,även fast det inte är meningen. 
 
Men enligt mig är det helt okej att rida utan hjälm en stund om man ska knäppa något kort . Men ... Ja,ännu en gång . Man får ta egna risker och det är min åsikt . Inte din ,okej . Vi är olika personer . Alla har olika åsikter . Inte för att jag tycker att man ska rida ett ridpass eller hoppa utan hjälm ,inte okej . Men fota lite bilder,
Perfectly okay. Lite engelska .. Hihi :D . 
Skulle vara kul att höra DIN åsikt om vad ni tycker om att rida utan hjälm :D . 
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: