2013-09-26 @ 22:04:08 / Allmänt

Min dag !

Hej på er ! 

Hur har er dag varit ? . Min dag har varit bra. Bara rullat på som vanligt . På skolan gjorde vi inget speciellt förutom att vi hade skolfoto . Ni har ju redan fått sett vad vi hade på oss . Efter skolan var det stallet på schemat . Fanny skriver om ridpasset imorgon eftersom det var hon som hade Totte och jag en ridskoleponny ! 

Det var en tjej i vår ridgrupp som ramlade av förr,förra gången . Så då fick vi tårta . Supergott :D . Ja,dagen har bara rullat som på ett löpande band . 

Vi var även med Emelie efter stallet ett tag :) Nu har jag precis dejtat kudden och ska sova . 

Veckorna går så himla fort . Redan torsdag . Imorgon är det fredag sen är det . POFF helg ! Ska även tillägga att det är så kallt så jag håller på att dö . Kände idag på skolan att det var dags att byta från converse till några andra skor,börjar bli lite kallt nu . Eller mycket kallt . Ella (vår hund ) tyckte också att det var kallt när hon följde med till stallet . Så då satt jag och Fanny på henne en filt. 
Välkommen vinterland:D 

Godnatt - Vi hörs imorgon :) 

//Filippa 



Postat av: matilda

Ja det är ju alltid kul att lyckas!!
Haft en bra dag!!?

2013-09-27 @ 06:36:59 / http://matildajosse.horseworld.se
Postat av: Hulda

Sjukt söt häst ^^ tävlar du något mer en hoppning?

2013-09-27 @ 07:44:34 / http://www.huldaeinarsdottir.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: