2013-09-11 @ 18:54:05 / ridpass

Två senaste ridpassen

Hejsan! Tänkte berätta just nu om dom två senaste ridpassen , alltså igår och idag. Vi red ut båda dagarna. Men jag red Totte igår och Filippa idag. Men vi börjar om igår. 
 
TISDAG
 
Red ut med Cammila och Morris . Mot kossorna , red i kanske 1 timma och 30min kanske? En lagom tur iallafall med alla gångarter. Superdukig. Tänk att vi har världens bästa ponny? Superpigg men lyssnade super bra på mig , galopperade upp för en ganska så lång backe , också fick dom springa på lite . Mysigt :) Iallafall super nöjd och ja. Vet inte riktigt mer vad jag ska skriva än att jag är super nöjd över honom!
 
Idag (ONSDAG)
 

Idag red jag ut med Fanny , Hon lånade Shanti .Så att vi kunde rida tillsammans . Vi red mot kvarsätt . Kvarsätt är en superhärlig ridväg .Jobbade mycket i skritten . Han var vääldigt pigg från början då han är typ nyrakad. Men sen vart han riktigt fin och lugnare . I traven jobade jag lite skänkelvikningar . Man kan träna sånt även fast man rider ut :D . Aja,han var riktigt fin . Sen så red jag och Fanny in på galoppbanan . Den är stoor och bra! . Galopperade runt typ hela den ,hans galopp kan jag inte beskriva med ord . Han var SÅÅ FIN. Jobbade neråt med huvudet och hade öronen spetsade frammåt . Både han och jag tyckte att det var kul :D ♥ . Jag är i allafall supernöjd med min king. Fanny är nöjd över Shanti också . 
 
'
//Fanny & Filippa
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: