2013-09-21 @ 20:54:00 / Filippa

Visste ni att....

Åke Svansdet är pappas kusin :D . Har varit i hans stall en eller 2 gånger .SKITSTORT! .
 
* Jag får väldigt lätt ont i huvdudet .. Har typ megrän . Men aja,jag får väldigt 
lätt ont i huvudet . Det är typ det värsta som finns. Det enda som tar bort huvudvärken är att sova . Inget annat funkar . 
 
*Jag är inge blyg  av mig . Kan vara lite blyg när jag träffar helt nya människor ,så klart man är :D  . Hihi . Men mot dom jag känner,då är jag inte ett dugg blyg . Ni som känner mig vet nog ;) .
 
* När jag ska tävla så äter jag ingenting . Efter jag har tävlat kan jag äta . Men innan,nej . Ganska konstigt för att jag är hungrig,får typ ont i magen . Men vill inte äta .. 
* Jag och Fanny har bara två kusiner . Ganska lite enligt mig . 
Skönt men endå tråkigt :D . 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Postat av: Irma

Inte jag heller... Speciellt om det är emellan två klasser då käNns de typ som om man ska spy när man tagit en tugga :o

2013-09-22 @ 09:15:05 / http://tjejensomsatsar.blogg.se
Postat av: Hanna

Fin blogg! :)

2013-09-22 @ 09:23:33 / http://hannasuundbergs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: