2014-04-16 @ 14:42:07 / Filippa

Äntligen påsklov!

Jisses,vad kul och skönt det blir :D
 

Nu är man värd lite lov från skolan , ellerhur ? Ska inte göra något speciellt under lovet , jo lite .Ska mest bara vara i stallet och vara med lite friends . Men ska även åka till Hedvigs stuga imogon också kommer vi hem på fredag . Men vi ska ju liksom endå till stallet :) Ska även till stugan i helgen , men det är bara en dag vi är borta från Totte ,och då ska Hedvig ta hand om Tottis . Det ska i allafall bli as kul med lov , verkligen . Ska också fira lite påsk , få lite påskägg kan man hoppas på,hihi .
 
Idag på skolan hade vi bara en lektion ,engelska  glosförhör . Tror faktiskt att jag fick alla rätt , det kändes i allafall så . Man får hoppas på det bästa .Sen har vi bara haft roliga lektioner ..B.l.a titta på en teater , fått fika och godis av vår lärare osv.Mumsigt! Slutade tidigt idag , klockan ett .
 
När vi kom hem gjorde vi lite fika , tittade på en serie . Nu ska jag strax byta om till stallkläder , hoppträning idag .Fanny ska hoppträna Totte, och jag ska hoppträna Putte idag . Red ju han i måndags första gången så det blir spännande . Rebeka som äger honom har fått en spark och får inte rida på ett tag ..Ska be mamma att filma på oss båda , så ni får säkert film .
 
Ni som har lov och ni som fick det eller ska få det nu ha ett grymt påsklov . Det ska jag i allafall , puss och hej . Hörs senare //Filippa
 
 
 
Världens bästa ponny ,älskar dig upp till månen och tillbaks♥
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: