2014-04-13 @ 10:59:53 / filippa

Gårdagen !

Igår hann jag inte med bloggen , eller egentligen lite på kvällen. Men gjorde annat .. 
 
Igår på morgonen åkte vi till stallet , släppte ut pållarna , mockade och fixade allt i stallet . Sen åkte vi och tittade på storhäst tävlingar i timrå , fotade lite och sånt . Sen åkte vi till stallet igen , skrittade ut en barbackatur i hackamoret , red i kanske en timma . Myste och borstade såklart bäbis . 
 
Påvägen hem från stallet åkte vi på stan , köpte lite pressenter åt Tuva . En tröja ,och ett eos lippbalm .När vi var hemma visste jag inte vad vi skulle göra . Hatar att inte ha något att göra , så då gick jag och Fanny ut och spelade lite fotboll , i nån timma . Sen fixade vi oss för att Tua skulle ha en "fest/kalas" . Det var väldigt kul och så :) 
 
Idag har jag inga speciella planer , stallet såklart ,Totte ska ridas ut i det fina vårvädret .
solen skiner,WONDERFUL
 
Hörs ,puss och kram . 
 
//Filippa
 
Två bilder som jag fotade igår på tävlingen .
 


Postat av: Stockholmsjenna.se - En del utav HorseSpot

Kul att kolla på tävlingar! :) Man får oftast så mkt motivation.

2014-04-14 @ 17:53:39 / http://stockholmsjenna.se
Postat av: Emma s

Fina kort :)!!

2014-04-16 @ 08:06:45 / http://toppponnyn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: