2014-08-24 @ 21:53:08 / Allmänt

Dagens ridpass !

Hej hej :) 

Nu sitter jag och äter kvällsfika. Macka och oboy. Nu är helgen slut , en skolvecka kvar tills nästa helg . För er som undra hur det gick på fotbollsmatchen igår så gick det jättebra , vi vann med 5-1 första 11: manna matchen . Och alla spelade grymt bra , superkul. Igår red Fanny ut en tur mot kossorna , barbacka . Lite i alla gångarter. Prinsen skötte sig bra som vanligt. 

Till det jag skulle komma till , dagens ridpass. Idag red jag ut nedre och övre rundan med Linn , Tyra och Fanny ( Fanny red en ponny som heter yra) . Red i alla gångarter även idag , totte var pigg och glad . Vi bara myste på , han kändes fin. Fixade såklart också allt i stallet .

Vi hörs imorgon , godnatt //Filippa 







Postat av: Andrea

Hej tjejer! Eran blogg är super gullig verkligen, men går det aldrig dåligt på era träningar/pass på totte någon gång? Annars är det ju självklart roligt för er men det enda ni skriver är att det går bra. Verkligen inget illa menat jag bara undrar. Eran bligg är super bra och jag kollar in här varje dag.
Kraaaam

Svar: Det är klart det går dåligt ibland också , tack!
None None

2014-08-24 @ 21:55:49
Postat av: Frida

Hej på er!
En riktigt fin blogg har ni, kikar in här ungefär varje dag :) Skulle vara kul om ni ville kika in på min blogg och lämna en komentar om något roligt, kanske tips om hur jag ska driva bloggen och lite idet om inlägg, då mina idéer är slut för tillfället :/

2014-08-24 @ 22:03:10 / http://fridalinden.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: